sobota, 28 maja 2011

25 Testy CD..

Witam

Po dłuższej przerwie w stosowaniu Oillanu stwierdzam, że nie dostrzegłem żadnych niepokojących objawów korzystania (jak również i przerywania kuracji.


Mimo wszystko nadażyła mi się niecodzienna okazja by przeprowadzić kolejny test. Dzisiaj po raz pierwszy od długiego czasu pojawiła mi się maleńka plamka ŁZS-owa koło nosa (prawdopodobnie w wyniku stresu spowodowanego zbliżającą się wielkimi krokami sesją egzaminacyjną.. :P). W związku z tym postanowiłem przetestować Oillan w warunkach "bojowych". Posmarowałem nim ową plamkę i ponowię ten zabieg jeszcze jutro. O rezultatach będę informował ;)

Pozdrawiam!

Miejcie nadzieje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności