wtorek, 27 września 2011

38 Szok, to jest coś niezwykłego!

Witam Was!

Przez ostatni tydzień nie było mnie na moim blogu, gdyż…

przydażyło mi się coś niezwykłego..


Jak już pisałem w ostatnim poście, zacząłem się nieco interesować Prawem Przyciągania. W moim przypadku stosuje je w troszkę innych dziedzinach niż zdrowie (bo na tę chwilę nie jest mi ono aż tak potrzebne). Obejrzałem film. Przeczytałem książkę. To było za mało. Poszedłem dalej. Przeczesując Internet natrafiłem na ciekawą publikację pt. „Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania”.



Przeczesałem Internet, ale niestety nigdzie nie znalazłem jej w wersji darmowej. Zobaczyłem cenę – 38 zł. Hmm… kupić, nie kupić? Postanowiłem zaryzykować..

A teraz szok!

Już w pierwszym miesiącu zwróciło mi się dokładnie  3962 zł!


Teraz jestem pewien, że Prawo Przyciągania DZIAŁA! Jestem pewien, że działa w każdej dziedzinie życia! Jestem pewien, że będzie w stanie spełniać i wasze marzenia!


Dzięki niemu jak grom z jasnego nieba po nieudanym urlopie nad polskim morzem spadła mi wycieczka na Majorkę dla dwóch osób!

Temat jest zbyt obszerny by zaśmiecać nim bloga.

Dlatego postanowiłem stworzyć mini-raport aby opisać dokładniej sytuację, dokonać głębszego opisu książki i wskazać opinie innych czytelników.

Zapisów można dokonywać tutaj:



P.S.  Adres książki jest TUTAJ
P.S.2  A tutaj jest moja sweet fotka z wakacji ;P




Pozdrawiam gorąco!

Maciek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności