sobota, 5 marca 2011

1 Witam wszystkich!

Ostatnio, rozmyślając nad tym przekleństwem, które przytrafiło mi się gdy miałem 13 lat postanowiłem założyć bloga. Otóż będzie to blog na swój sposób niezwykły. Na pewno nie będzię to blog doskonały, ale ten blog będzie czymś szczególnym, nie tylko dla mnie, ale także dla wielu z was - odwiedzających. Powiem to wprost - POZBYŁEM SIĘ I WYSZEDŁEM Z ŁZS!!! Dawniej często przesiadywałem przed ekranem komputera wertując liczne fora i strony internetowe w poszukiwaniu lekarstwa na trądzik i na Łojotokowe Zapalenie Skóry. Nawet teraz, pisząc o tej chorobie przechodzą mnie ciarki. Muszę wam to powiedzieć: ZNALAZŁEM SPOSÓB! W 99 % pozbyłem się ŁZS i w 90% pozbyłem się trądziku. Powiem więcej: WY TEŻ WŁAŚNIE ZNALEŹLIŚCIE! Czuję, że stoi przede mną wielka misja - muszę wam przekazać od początku do końca co mnie spotkało i jak sobie z tym wszystkim radziłem. Muszę przyznać, iż jestem człowiekiem dość zapracowanym, więc możliwe, że będę publikował posty dość rzadko, ale na pewno będę ;) Postaram się wam przybliżyć wszystkie metody, których się chwytałem aby pozbyć się tego świństwa gdyż nie wszystkie mogą poskutkować na Was tak samo - lecz niektóre mogą wam pomóc. Od jakichś 2 lat jestem już całkowicie zdrów. Jem co chcę, piję alkohol i nie doskwierają mi prawie żadne objawy Łojotokowego Zapalenia Skóry. Od czasu do czasu pojawia mi się lekkie zaczerwienienie wielkości ziarenka grochu, ale znikają tak szybko jak się pojawiły. Odwiedzajcie mój blog - nie będziecie żałować ;) Miejcie nadzieje! Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności