sobota, 5 marca 2011

2 Tak dla wiadomości

Taka kwestia organizacyjna ;) Nie jestem ani lekarzem ani studentem kierunku wiążącego się z dermatologią. Wszelkie moje porady są jedynie poradami i należy się do nich stosować na własną odpowiedzialność. Mimo to moje porady mogą pomóc wielu z Was - zarówno cierpiących na ŁZS jak i na trądzik, gdyż obie choroby są ze sobą troszkę powiązane. Tak więc, szukajcie na moim blogu a na pewno znajdziecie coś dla siebie ;) Proszę Was również o czytanie moich postów w kolejności chronologicznej, gdyż będę się czasami odwoływał do tego co napisałem wcześniej - dla ułatwienia zamierzam numerować posty. Całkiem przypadkowo wspomniałem tutaj moje motto życiowe, którym kierowałem się w walce z ŁZS - szukajcie a znajdziecie. Ja już znalazłem. Miejcie nadzieję - Wy też znajdziecie. Internet stanowi świetne źródło. Pomyślcie - żadne pokolenia przed nami nie miały tak wielkich możliwości jakie daje nam dzisiaj net. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności