czwartek, 4 sierpnia 2011

32 Dieta. Kolejna wersja 'demo' raportu

Witam Was

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejną wersję 'demo' z mojego raportu ;)

Oto i ona:

Dziś powiemy sobie o wpływie różnego rodzaju
jedzenia i picia na choroby skóry.

(...)

Kiedyś spisałem na forum te złowrogie i te dobre
potrawy:
Złe:
- zero alkoholu
- zero napojów gazowanych (w sumie raz na jakiś
czas nie zaszkodzi, ale należy unikać)
- zero wędzonego mięsa
- zero ostrych potraw
- jak najmniej soli (nie da sie jej wyeliminować
całkowicie, ale warto mocno ograniczyć)
- jak najmniej przypraw
- jak najmniej czekolady - jak najmniej
konserwantów
- jak najmniej potraw zakwaszających środowisko
żołądka (kawy, mocne herbaty, itp..)
- zero żółtego sera
- nie należy przesądzać z witaminą B (chociaż jest
przydatna)
- ograniczyć słodycze
A teraz to co nam jak najbardziej wolno:
- smażone potrawy
- biały ser
- woda mineralna (najlepiej z cytryna), duuużo,
dużo wody…
- przeciwutleniacze są mile widziane (witaminy E,
C)
- wędliny gotowane, pieczone
- sporo warzyw (ja osobiście piję wyciskany sok z
marchewki)

(...)

Wiem, że trudno to sobie wyobrazić, ale w trakcie
gdy szaleńczo poszukiwałem sposobu na moją
dolegliwość, przez ponad rok i miesiąc odstawiłem
wszelkie używki (alkohol, papierosy) i
nieodpowiednie według mojego uznania potrawy
(rzeczy smażone i inne, których już nie pamiętam
oraz wszelkie przyprawy włącznie z solą i
pieprzem). A teraz...


Po więcej zapraszam do mojego darmowego raportu :)

Miejcie wiarę!


Pozdrawiam!


Maciek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności