sobota, 25 czerwca 2011

28 Zapisy na darmowy raport na temat chorób skóry

Witam wszystkich, którzy tak długo oczekiwali na otwarcie zapisów na mój darmowy raport.

Zapisy uważam za otwarte!!

Zapisów można dokonać po prawej stronie strony głównej na pasku bocznym lub na osobnej stronie dostępnej w pasku nawigacyjnym pod wyszukiwarką google ;)

Mimo to proszę Was abyście nieco uzbroili się w cierpliwość. Jestem właśnie na etapie opracowywania mojego raportu. Jestem przekonany, że nie uda mi się go wypuścić na świat w przeciągu najbliższego tygodnia. Optymalny czas na ukończenie mojego raportu to 2-3 tygodnie.

Ale..

Co jakiś czas będę wrzucał na stronkę 'demonstracyjne' treści mojego raportu (tak jak wczoraj).

;)

Pozdrawiam! Miejcie nadzieję!

Maciek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

x

ODBIERZ DARMOWY PREZENT

Dowiedz się jak pokonać ŁZS i inne choroby skóry!

W dodatku otrzymasz ode mnie mały prezent...

Prezent otrzymasz prosto na swój e-mail!



Zgadzam się z polityką prywatności